XSluiten

Door verder op onze site te browsen, aanvaardt u het gebruik van cookies waarmee wij diensten en aanbiedingen kunnen voorstellen waarvoor u belangstelling toont.

Meer weten en de cookies instellen

De retourzending

 

> Wat zijn de voorwaarden voor een retourzending?

Bent u niet tevreden over een product? U heeft de mogelijkheid het/de product(en) die u niet wilt houden aan ons te retourneren binnen 30 dagen vanaf de datum waarop u uw bestelling ontvangen heeft. De kosten voor de retourzending komen voor uw rekening. Om deze producten terugbetaald te krijgen, moet u ons deze ongeopend en in hun originele verpakking terugzenden. Wij verzoeken u het/de product(en) zorgvuldig in te pakken om problemen tijdens de retourzending te voorkomen. Zie voor meer informatie de pagina www.etatpur.nl/bezorging-retourzendingen.

> Wie moet de kosten voor de retourzending betalen?

De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening, tenzij er een fout is gemaakt bij het samenstellen van de bestelling of in geval van een defect product. Wij raden u nadrukkelijk aan het door de postdienst voor de retourzending verstrekte reçu goed te bewaren. ETAT PUR kan geen aansprakelijkheid aanvaarden in geval van verlies of beschadiging tijdens het transport van het pakketje.

> Hoe kan ik één of meerdere producten terugzenden?

Voor het terugzenden van uw producten moet u de volgende instructies volgen:

  1. Log in op uw Etat Pur account met uw e-mail adres en uw wachtwoord en ga naar de rubriek "Mijn retourzendingen".
  2. Selecteer de betreffende bestelling en vul het formulier voor verzoek om een retourzending in.
  3. U ontvangt per e-mail uw retourbon: print deze uit en voeg deze verplicht bij uw terug te zenden pakketje.
  4. Ga naar het postkantoor en verzend het pakketje naar het volgende adres:

    ETAT PUR - NAOS GROUP - Retourneren afdeling - 23 Place de Catalogne - 75014 Paris - FRANKRIJK

Wij raden u nadrukkelijk aan het door de postdienst voor de retourzending verstrekte reçu goed te bewaren. ETAT PUR kan geen aansprakelijkheid aanvaarden in geval van verlies of beschadiging tijdens het transport van het pakketje. ETAT PUR behoudt zich het recht voor een retourzending zonder retourbon te weigeren. Denk er aan dat wij geen retourzendingen onder rembours aanvaarden.

Neem in geval van problemen met een retourzending contact met ons op:

  • Per telefoon op nummer 020 721 9911 (Maandag tot vrijdag van 10u tot 19u en op zaterdag tot 17u, geen extra kosten)
  • Per e-mail: contact@etatpur.nl

 

> Hoe geschiedt het terugbetalen?

U krijgt het tijdens de bestelling voor de teruggezonden producten betaalde bedrag terugbetaald, met uitzondering van de kosten voor de retourzending die voor uw rekening blijven. De teruggezonden producten worden terugbetaald door middel van terugstorting op de creditcard of de Paypal rekening die gebruikt werd tijdens de bestelling en dit, binnen 30 dagen na de datum van ontvangst door Etat Pur van het teruggezonden pakketje. U heeft eveneens de mogelijkheid een online tegoedbon te vragen, die u uitsluitend voor een nieuwe bestelling via etatpur.com kunt gebruiken en die één jaar vanaf de datum van afgifte geldig is.

Door ETAT PUR ontvangen retourzendingen waarvan blijkt dat het pakketje na het verstrijken van de bedenktijd van 14 dagen door de Koper werd teruggezonden (poststempel) en retourzendingen die niet volgens de in dit artikel vermelde procedure werden verzonden, kunnen niet door ETAT PUR terugbetaald worden en hier kan geen online tegoedbon voor worden toegekend.

Naar boven ^