XSluiten

Door verder op onze site te browsen, aanvaardt u het gebruik van cookies waarmee wij diensten en aanbiedingen kunnen voorstellen waarvoor u belangstelling toont.

Meer weten en de cookies instellen

De Etat Pur account

> Wat is de Etat Pur account?

Met uw Etat Pur account kunt u alle informatie verzamelen die nodig is voor de verwerking van uw bestelling. U heeft alle vrijheid voor wat betreft uw persoonsgegevens en u kunt deze wijzigen wanneer u dat wilt. Door in te loggen op uw account, kunt u:

  • Sneller een bestelling doen
  • De diverse stappen van uw bestellingen volgen
  • Uw vorige bestellingen bekijken
  • Om een retourbon vragen
  • De gegevens van uw account wijzigen
  • Uw wachtwoord wijzigen
  • Meerdere adressen registreren (om uw cadeaus te kunnen laten bezorgen bij uw familie en kennissen!)
  • Opmerkingen over de producten plaatsen
  • Online advies vragen aan onze dermatologe


> Hoe maak ik mijn Etat Pur account aan?

Voor het openen van een account klikt u op "Mijn account" rechtsboven op het beeldscherm op de homepagina. Klik vervolgens op "Een account aanmaken" en volg de procedure door de gevraagde velden in te vullen.

Indien u moeilijkheden ondervindt bij het aanmaken van uw account, neem dan contact met ons op:

  • Per telefoon op nummer  020 721 9911  (Maandag tot vrijdag van 10u tot 19u en op zaterdag tot 17u, geen extra kosten)
  • Per e-mail: contact@etatpur.nl

 

> Hoe wijzig ik mijn e-mail adres?

Om uw e-mail adres te wijzigen, moet u zich identificeren door rechtsboven op uw beeldscherm op de homepagina op "Mijn account" te klikken; vervolgens gaat u naar de rubriek "Accountgegevens" in het linker menu.  Wijzig uw e-mail adres in het aangegeven veld en klik op "registreren"

> Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Om uw wachtwoord te wijzigen, moet u zich identificeren door rechtsboven op uw beeldscherm op de homepagina op "Mijn account" te klikken; vervolgens gaat u naar de rubriek "Accountgegevens". Klik op "wachtwoord wijzigen" en volg de instructies.

> Ik ben mijn wachtwoord vergeten: wat moet ik doen?

Als u het wachtwoord vergeten bent waarmee u zich kunt identificeren, klik dan op "Mijn account" rechtsboven op uw beeldscherm op de homepagina en klik op "Wachtwoord vergeten?". Typ vervolgens uw e-mail adres in en klik op "valideren". U ontvangt onmiddellijk per e-mail een nieuw wachtwoord.

> Hoe wijzig ik mijn adresboek?

Om uw adresboek te wijzigen (dat wil zeggen, adressen toevoegen, wijzigen of verwijderen), moet u zich identificeren door te klikken op "Mijn account" rechtsboven op uw beeldscherm op de homepagina; vervolgens gaat u naar de rubriek "Adresboek" in het linker menu. Klik op "een nieuw adres toevoegen", "het adres bewerken" of "het adres wissen", aan de hand van wat u wilt doen.

> Hoe abonneer ik mij op de newsletter/zeg ik mijn abonnement op?

Om u op onze newsletter te abonneren, moet u zich identificeren door rechtsboven op uw beeldscherm op de homepagina op "Mijn account" te klikken; vervolgens gaat u naar de rubriek "Abonnement op de newsletter" in het linker menu. Om u te abonneren vinkt u het vakje "Ik abonneer mij" aan en klikt u op "registreren": u ontvangt vanaf dan onze newsletters. Om uw abonnement op te zeggen, verwijdert u het vinkje voor het vakje "Ik abonneer mij" en klikt u op "registreren": u ontvangt vanaf dan onze newsletters niet meer.

Naar boven ^